mércores, 21 de outubro de 2015

Eu de maior quero ser...

Ola a todos!

Hoxe vos trouxen unha presentación sobre que quero ser de maior. Xa tiña claro que quería ser xuíz dende pequeno porque resúltame unha profesión interesante e admirable a aplicación correcta da xustiza.

Teño claro que quero selo pero agardo conseguilo. O único que me preocupa é á hora de facer a oposición, que é a parte máis difícil. Oxalá me saia ben e o día de mañá estea nos tribunais exercendo a miña profesión.
 
Na presentación explícovos un pouco que é, como é, os estudos para chegar ata ela, etc. Ata a carreira os estudos son máis ou menos fáciles; o verdadeiramente difícil é, como xa dixen, a oposición. Espero que eu máis vós consigades o voso sono.

Agardo que sexa do voso agrado e disfrutádeo!

Ningún comentario:

Publicar un comentario